090405

Jag vill att det ska bli sommar! NU på en gång!

Jag älskar sommaren, lr endel av den. Jag gillar inte myggorna, och getingarna, men annars så gillar jag sommaren!:) Då kan man bada i havet, iaf när det är varmt nog, åsså kan man gå barfota;)HahahahxD
Sen om finns det en kiosk nära, kan man bara gå dit och köpa glass lr nåt;) Fast... det kan man ju göra på vintern/våren/hösten oxå=) Men nu snart hoppas jag att snön smälter bort helt och att det blir liiite vaarmare;) Lr MYCKET varmare!") Nog snackat om det, nu ska jag gå och göra andra intressanta saker med min 'family';)
Kramar
/Saniiz=)


Kommentarer♥
Postat av: Saniiz

Tack elsa för alla fina komentarer!=) Du är guld värd!<3:)

2009-04-05 @ 09:22:51
URL: http://saniiz.blogg.se/
Postat av: ELsa

Jag längtar oxå till sommaren! Den e SÅ härliig! TACK! du me!!

2009-04-05 @ 17:57:57
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0