090429

Hejsan alla läsare! Jag har nyss städat klart rummet och nu på en stund så ska jag fara till Sandra=) och hoppa lite studsmatta. Jag hade tänkt bjuda på en Dagens outfit idag, men datorn laggar, så det får bli imorgon=/ Just nu är det soligt och någorlunda varmt, det är väl solen som värmer skulle jag tro;) Det känns som att snart är det sommar, men än så är det bara tidigt på våren. Nog för att det är bra också, då har man kommit en bit på vägen men jag vill att sommaren ska komma NU! Fast det vet ni ju kanske redan, jag har berättat det i ett inlägg för ganska länge sedan, men det skadar nog inte att skriva det igen;) Åhhh, snart sommarlov! Det är typ bara en månad kvar...B-) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men jag letar efter en kjol eller en klänning på stan, men tyvärrr, så hittar jag ingen!!! Jag har sett att JC har vita klänningar nu, och en blå dessutom, men jag vet inte. Vi får välan se;) Ska sticka till Sandra nuuuuuu!=)
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0