Att göra lista

Idag har jag en Att göra lista jag måste ta itu med:/ 1. Dammsuga rummet-.- 2. Plocka bort skor från hallen. 3. Läxan...
Mm, inte så kul, men något jag måste göra. Igår var det träning, ett lättare pass dock. Idag har jag fotbollen och den vill jag inte missa;) Imorgon är det valborg och då är det vanlig skoldag... Det hade kanske varit smartare att lägga IL-dagen på torsdag när det är valborg men så långt tänkte väl de inte=/ Ingen skada skedd iallafallx) Vad ska jag mer skriva om... När jag håller på såhär brukar det oftast komma upp någon ljus idé. Ingen idé här inte. Ähh, det är ju ändå skola nu så jag kan skriva sen när jag kommer hem. Då har det väl hänt någon antar jag=)
Kramar


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0