BildregnxD

Hejsan! Jag skriver inte så mycket nu, då får den inte plats några bilder;)
Tävlingen:
             Ehh...:)  EHH??xD Sara 

Igår=):
xD  Hahahaha!!=)     SÖÖÖT")  HAHAXD!     <3 Dålig bild:/ Fiiin!=) Sandra      <gömmer mig?> haha, jag äger... NOT!Vårbild=)

Men det var väl alla. Mycket eller? Jojomänn=) jag har typ skrivit... två inlägg idag? Om jag fortsätter såhär kommer jag med på MEST AKTIVAxD haha nää, det händer nog aldrig=) Snart är det Valborg och då får ni också bilder;) Imorrn är det IL-dag och jag hoppas att kunna vara med någon innan träningen...=)
Kramar

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Det såg ut som att Sandra inte hade några byxor på en bild! // Elsa, Fanny :) <3

2009-04-28 @ 14:27:27
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0