Blånäsa

Hejhejhej! Som jag skrev så var jag hos Elsa i eftermiddags=) Vi hade jäätekul!(iaf jag;)) Spela biljad,leka med katterna osv. Lite bilder:
Zorro!<3 Du e så sööööt!!!")
Du med Zingo!<3
Haahhahah här är jag och Elsa när vi spelade biljad! Vi hade sånt här blått på näsorna, ni vet, sånt som man har på kön för att det ska gå bättre att skjuta;P
Haha en tillxD (heheh jag har fortfarande kvar det blåa;))

Jo men det var nog alla=D
---
Som ni kanske kan se så har jag lagt till en grej på bloggen. Brevid´"komentarer"-ikonen så finns det en ny ikon. "Följ bloggen" står det=) Det betyder att ni kan följa bloggen=premunera på bloggen via Blogglovin'. Detta krävs att ni blir medlem på Blogglovin' men det är ju gratis så!;) Dessutom så får ni uppdatering om när jag har skrivit ett nytt inlägg=) Hoppas ni vill det!")
Nu ska jag fara på "Friskus och svettis";P
Kramar
/Sanna

Kommentarer♥
Postat av: Z A N D R A

sv: tack så mycket! Lägg gärna till mig på bloglovin :)<3

Ja, kika efter den :D

hur är det med dig annars då?



förresten, rösta gärna 5 stjärnor på mig som snyggaste bloggen :)

Du röstar genom att klicka på 5:e stjärnan! :D

http://snyggastblogg.se/decevven/

2009-04-06 @ 19:58:38
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

sv: jorå,det är bra :D

gör du då?

2009-04-06 @ 23:34:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0