Bubbelrummet;)

Hejhej!=) Jag sitter här vid datorn i pyjamas och det är kallt!!!"/ Men vad gör man?:) (Ehh, klär på sigxD)
Ifår var det ju Talang 2009, vem titade?:O JAAG! Jag tkr att Erik var bra, han hade det där extra som man behöver;) Sen var det ju massa andra bra talanger men det var han jag kom ihåg bäst=)

Igår var jag inne och kollade på kläder och då var jag inne på www.bubbleroom.se en jättebra hemsida där man kan köpa kläder online. Det finns kläder/skor alltifrån 59 kr till över 200 kr=) Att köpa kläder där kostar klädesplaggets pris(såklart;)) + 78:- i frakt/'nåttannat' kostnad=) (39+39:-) Jag kan tycka att det är ett relativt bra pris eftersom ganska många snygga kläder kostar under 100-lappen. Tummen UPP för bubbleroom.se=)
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...=/
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: ELsa

Vem var Erik nu igen???

2009-04-04 @ 12:08:19
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det där för bild?tror du att du är modell?

2009-04-04 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0