Eftermiddagen...

...har jag tillbringat med Elsa och nu är jag fortfarande kvar=) Jag har fikat här(de har jättegott fika <mumsmums> ^^) så nu är jag proppiiiiiis=))) Elsa tittar på medans jag skriver(hon ser uttråkad ut...Lr nu ser hon glad utxD) Idag så lindade jag BÅDA fötterna med tejp, kanske bra, med tanke på att jag vill kunna springa igen=) Lr jag kan ju springa men... Åhh orkar inte förklara fast ni visste väl säkert redan :) hahah, jag vet jag gillar att upprepa saker, ibland iaf;)
---
ndhsfbgkdxjhb nfcshkjfgt534g53 hahaxD NÖJD58 ESSEN?:D (hon skrev 58...)
Kmr med mer saker när jag kmr hem(tror jagxD)
//Saniiz
PS. Är det bara jag som ÄLSKAR dom här nallarna???:D De är jättesöta!=) DS

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0