Go'morgon

Hej mina vänner=) Idag är det VALBORG!!!;D Ikväll kommer det att bli kul!(Grilla mashmallows är det bästa;)) Fast... Vi har inga mashmallows, jag får väl hoppa upp på cykeln och fara och köpa lite då;) Jag har kommit på att jag har en rutin när det gäller inläggen=) Först lägger jag in ett inlägg på morgonen. Sen 1-2 inlägg när jag kommer hem. Ibland lägger jag in ett på skolan också;) Detta varierar ju förstås dag till dag men ungefär såx)
 Igår såg jag "Se upp för dårarna!". Det ägde! Fast jag såg inte hela jag kom typ in i mitten, men slutet ÄGER!!!")

Pappan till en av huvudpersonerna har fått ett jobb på sjukhuset, samma ställe där han inte fick jobb för 10 år sen. Då kommer "chefen" typ, jag vet inte riktigt vad han är;), och säger:
- Jag har två frågor till dig. Ett; skulle du tänka dig att jobba här med oss? Och två;
Är språket något problem?(Han är från Turkiet och kan inte svenska så bra) Pappan svarar:
- På fråga ett svarar jag: Ja. På fråga två svarar jag: Lite grann. "Chefen":
- Ja, det är där det blir lite problem; språket....osv(Babblar om privatundervisning i svenska)...och vi följer förstås dina villkor. Så... Vad säger du?
(Detta är BÄÄÄÄÄST!!!xD)
- På det svarar jag; FETT BRA!xD

HAHAHAHAH!xD Det kanske bara är jag som tyckte detdär ägde, men iallafall:')
En till sån här rolig sak på TV, den här gången kan ni få kolla på den=):
HAHAxD Den ägde också=) Emme, nu är du väl nöjd?=)
Nu måste jag fara...:(
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0