GratisMode.se!

(PGA att någon har gjort någon med min användare på GratisMode så tog jag bort min användare!=()

Hej! Tänkte berätta lite om www.gratismode.se Det är en hemsida som går ut på att samla poäng som tillslut resulterar i att du får ett presentkort på ett 50-tal butiker!!=) Det är 100% GRATIS och du får 50 poäng när du registrerar dig!=) 

Hur du samlar poäng
:
Ja, nu tror ju du säkert; Ja, men för att samla poäng kommer man måsta betala blabla... Men så är det INTE! Det mesta (och då menar jag DET MESTA) är gratis och det är väldigt lätt att samla poäng.Till exempel så om du värvar dina kompisar får du poäng (50+4), eller om du bara är inne på en hemsida och klickar runt lite så får du POÄNG!=)
Jag LÄNGTAR tills jag får mitt första presentkort och det kommer nog inte dröja länge...;)
Jag har LUSLÄST hela sidan och det är faktiskt HELT gratis!
Kramar /saniiz=) PS. Ha föräldrarnas tillstånd!;) DS

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

fortfarande fjortisblogg....du tror att du kan om kläder och skor osv men tro inte så mycket!!!

2009-04-04 @ 16:18:06
Postat av: ELsa

NOT fjortisblogg!!! <3

2009-04-05 @ 17:56:36
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0