Påsk!

Har lagt in en nygammal header=) Jag änrade lite grejer, men jag hoppas ni gillar den=D

Äntligen så är det påsk igen!=) När det kommer små påskärringar/påskgubbar/påskharar etc. och knackar på dörren. Jag och min familj var och STORHANDLADE för en stund sen. Mest godis då, men också majonäs,dill,kyckling osv. som hör påsken till. På lördag får alla barn påskägg av påskharen=) Ja, F, du med;) hahahaxD
Enligt mig så är det bästa med påsken:
1. PÅSKÄGGEN=D
2. LOOOOOOV!=)
3. Pynta:))
4. Sovmorgon B-)
5. Ehhh... mer tid för familj/kompisar???=)
Enligt mig så är det sämsta med påsken:
1. PÅSKSTÄDA!!! Aghhhhhh!!!
2. Kokt ägg med majonäs?=)
Hahah jag kommer inte på nåt mer;) Ska gå ned till sköööna soffan och se lite tv innan jag... gör något annat=D
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: SURIV

Jo du påskägg är väl ingent för den som har godislöfte.Så kul att det blir mycket tid med familjen. Fiske står på tapetern. Vi kommer att gå ut och äta nästa vecka.

2009-04-08 @ 22:06:57
Postat av: Elsa

Jag kan ju vara med dig nån gång i nästa vecka?? <3

2009-04-10 @ 10:55:10
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0