Sista inlägget för idag

Ja, det blir det sista inlägget för idag, men det räcker väl?=) Jag har skrivit typ 4 stycken redan så jag tycker att det räcker gott och väl;) Jag tränade inte fotboll idag, jag är förkyld:(, och dessutom kändes det skönt att ha lite ledigt och bara chillax) Jag var precis och bytte sängkläder och då kom mamma med typ ett kuddöverdag(Kommer inte på vad det heter just nuxD) som såg ut som, ja vad ska jag säga... Den hade typ handvirkade detaljer och typ... Det är jättesvårt att förklara. Jag lägger in en bild på den sen när datorn har slutat att laggax) Syns imorgon mina små och stora vänner!:)
Kramar


Kommentarer♥
Postat av: Sandra

örngott Sanna,örngott x]

2009-04-30 @ 14:45:23
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0