Underbar dag!!!

Hej på er alla glada läsare!=)
Idag är jag på bra humör, jag var ute på förmiddagen och gick i solen och sen när jag kom in så kändes det bra.=)
Sen så kom brorsan och mamma hem(som hade gått en längre runda) och då gick jag ut på bron och "solade" lite;) Lr sola och sola, det var väl mest att jag var ute på bron med ett täcke över två stolar;) Jag hade som en koja, två stolar var vända mot varann. Över de två stolarna hade jag ett täcke") Den så satt jag där ihopkrupen en stund innan det blev för kallt så jag gick in.
Innan jag gick in så upptäckte jag en sak. Snön har faktiskt börjat SMÄLTA!:D Men så var det ju en ovanligt fin dag idag oxå. Sol och nästan klarblå himmel:) Man får väl njuta medans man har det såhär;)
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

asså,först tror du att du är en modekll,sen är du världen bäbis,bestämdig för vad du är!

2009-04-05 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0