Varmt=)

Hallihallå=) Härligt vårväder är det idag! 13+ i skuggan och vindstilla. Kanske inte så bra ikväll, med tanke på att det kommer att bli ännu varmare med Majbrasax) Haha, jag skojar bara=) Än är det inte sommar...
Idag hade vi tårtkalas på skolan. Direkt på morgonen så gick vi till HK:n och gjorde tårtor(4st sammanlagt:)). MUMS!:P Massor med grädde på våran, gäddtårta utan grädde går ju intexP Sen så gick vi ut och hade kramring (Fast ingen tjej kramade en kille och tvärtomxD). Hoppa hopprep gjorde vi också. När vi hade hoppat i typ 20 minuter så fick vi rast i en timme=) Sen var det vanlig skoldag och när vi skulle börja spanskan så kom inte vikarien så då slutade vi tidigt där ocksåx) Snart kommer Emme(Eller ungefär vid 17 då;)) och innan det måste jag ha dukat:/ Sen så kommer vi väl vara med Sandra, så då kanske det blir ett inlägg efter det. Vi får se...
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0