Detta visste ni inte om MOI!

Tänkte att om alla andra kan göra det här så kan jag med!^^

Jag kan inte göra framåtvolt och landa på fötterna på studsmatta
Alla visste typ det där men...^^

Jag spenderar mycket av min lediga tid framför dator och tv.
Måste cutta ned på det... NOT!^^

Jag har aldrig varit till Kreta
Intressant?:O:O

Ingen bryr sig typ om vad jag skriver nu?

Jag ska fixa naglarna nu...


Det spårade lite i slutet...^^


Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Svar: Ok, det kan jag förstå... :D <3

2009-08-31 @ 19:54:47
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0