Ingen träning ikväll:(

Jag ska gå och fota lite sen så jag kan lägga in lite nyare bilder på bloggen...:S

Hahaha, fick reda på idag att jag har stickat två högervantarxD Hahaha, lyckad jag är! Fast som tur är fixade läraren det.
Nu är jag snart klar, ska bara sticka tummarna, jippie!!!!! Dessutom är det träning idag fast jag vet inte om jag ska fara eller inte, men ingen träning iallfall!:( Jag har fortfarande ont i halsen och det känns smartare att spara sig till graderningslägret.....

Jag ska sluta skriva nu, det blir bara jobbigt att läsa för mycket text;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0