Målar naglarna, och jag har packat klart!;)

Hallå! Sitter som sagt här och har målat naglarna, ska väl se lite fräsch ut om dem också, eller hur?;) Iallafall så har jag packat klart nu, och jag ska väl inte vara uppe så jättelänge, eftersomatt jag ska upp klockan 05.00 imorrn-.- ahrggg!!! Så tidigt!!! Jaja, jag får väl sova i bilen dit då^^ Syns senare♥

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

bilden du skicka funkade inte att få upp... :( vi kan kanske fixa det nån gång om vi e med varan :)

Efter jag varit i Gbg :D <3

2009-07-02 @ 11:28:25
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: sannie

Jag älskar att måla naglarna. Det är roligt att få dem lite sommar fina.

2009-07-03 @ 19:24:50
URL: http://qinoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0