090607

Hej! Jag skerv inte igår, men det gör väl inget?;) Jag skriver i perioder, alltså att jag skriver jättemycket ibland och ibland nnästan inget. Sånna perioder tror jag nästan att alla bloggare harxD
Igår var jag och fiskade med  pappa och Fanny och Elsa. Det var bara pappa som fick fisk, men det gjorde inte så mycket;) Idag är det två saker som står på listan och det är: Match om typ två timmar och tkdavslutning ikväll.
Hinner inte så mycket mer idag. Imorgon är det skola igen, EV imorgon också. Jag har ju skoltidning och vi har deadline imorgon klockan 14. Jag tror att vi hinner klart.
Nu orkar jag inte skriva mer;)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Jaa, ni var super snygga på första bilden <3

2009-06-07 @ 17:30:07
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0