090609

Hej!<3 Jag vaknade ganska tidigt idag, 06.10 så jag blev kklar tidigt. Sista dagen på elevens val... Vet inte riktigt vad jag tycker om det....-.-  tidningen blir nog klar idag, så om den blir klar klockan 13.00 så får vi sluta då!!!=D Jippie!
Längtar så OFANTLIGT mycket till imorgon! Staaaaaaaaaaaaan<3! jojo, ni vet ju att jag gillar shopping;)
Tänkte köpa sånna här nageldekorationer, men det beror på hur mycket det kostar och så. Ska gå och fixa frissan nu^^

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Man kan bli medlem på det dära stället du prata om och då kunde jag få 50 extra poeng när jag börja... :)

2009-06-09 @ 17:40:36
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Elsa

Jag skoja bara för att det var en anna sida... :)

2009-06-09 @ 17:43:38
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Sandra

here r 13 facts bout u!!

1. Your reading my comment

2. Now your saying/thinking thats a stupid fact.

4. You didnt notice that i skipped 3.

5. Your checking it now.

6. Your smiling.

7. Your still reading my comment.

8. You know all you have read is true.

10.You didn't notice that i skipped 9.

11.Your checking it now.

12.You laughing cuz u didnt notice agin..

13 You didn't notice there are only 11 facts



mohahah x)<3

2009-06-11 @ 13:46:44
URL: http://sandrahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0