Bada!=)

Hallå!=) Idag har jag varit med Sandra och Emme hela dagen, jag skrev väl att vi skulle och bada?:O Iallafall så for vi inte och badade förän på eftermiddagen och till dess så har vi varit hos Sandra. Jag var typ bra, jag körde Guitar Hero på Expert!!!:P Fast på training förståsxD Haha, jag klarade nästan en hel låt på hard!:) Rock and roll!
Jao, vad har jag med gjort idag...? Typ ingetxD Jo, jag hoppade från högsta på badhuset. Fast det är baaaara tre meter, men om man är höjdrädd så är det ganska mycket....:$ Jag är superstolt^^)

Snart ska jag på Ica, syynes♥

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0