Fotboll mestxD

Hallå! Jag skrev inte igår, men jag hade lite mycket att göra... Idag var det sista dagen i skolan!!! Woho! Eller, vi var inte på skolan utan hade friluftsdag istället. Vi har typ cyklat 2 mil!!!! Eller mer! Åhhh, aldrig mer...x|  Iallafall är det match snart, vi mot B, det ska bli kul!!! Vill gärna vinna, för vi vann igår mot B(Inte samma lag) med 0-6!!! Mohahaha vad vi är bra!xD
Skolavslutningen imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska ha för frisyr, jag hade egentligen bestämt, men jag började fudera om jag skulle ha den... hmm...
ska gå nu!

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0