Gratis5

hallå hallå! haha, nu blir det ett reklamavbrottxD

Gratis5.se är en gratis hemsida som man kan få gratis presentkort hos. Det fungerar ungefär som gratis mode och gratis kläder tex. men här är det verkligen jättelätt att få poäng!!! Jag blev medlem för ca 30 min sen, och jag har redan tjänat in cca 90 poäng!!!! Bli medlem här så får du 25 poäng extra när du registrerar dig!!! Om du undrar om det finns några dolda avgifter så, nej det finns det inte! Gratis5 är 100% gratis:) bra va?=)
---
hehe, jag var inne på busring.se nyss... HAHAHA, det är asskoj och lyssna på olika busringningar!!!xD Det är ju egentligen ett inspelat band som bara går och går, men ingen fattar typ detxD hahahahaxD
Det var allt för mig!:) lägger kanske in ett roligare inlägg sen;)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0