Hemma, men ska snart fara

Hej!=) Rubriken säger allt men...;) Har ju firat midsommar i stugan med kusinerna:) Har varit ganska kul! Hur har er midsommar varit? Imorgon kommer kompisarna, det ska bli kuuuul!!!=) Ehh, mera saker...^^) Det har varit ganska varmt idag, men endel stunder mulet och grått... Jao, nu ska vi typ fara, men jag ska hem på onsdag kväll igen, så ni får läääängta till dess;)
Puuuuuuuuss!♥

Kommentarer♥
Postat av: sara Fällström

hjälp mig att göra en sån där text som är i varje inlägg på slutet, som du har "hugs Sanna" eller nått sånt:)

2009-06-23 @ 15:18:55
URL: http://sarafallstromjr.blogg.se/
Postat av: Elsa

När får man veta vem som vann veckansblogg??

2009-06-24 @ 12:30:02
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: sara

vad ska du hitta på imon då ? =)

2009-06-24 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0