Idag....

...har jag varit supertrött (som vanligt då;)) och haft ont typ överallt. Graderingen igår gick väl bra, jag klarade den iallafall! Hade lite problem med teorin men annars så...
Ja, tillbaka till idag. Vi har haft skoltidning idag också och idag tror jag vi fick ihop tre saker!!!:) Det roligaste var väl att intervjua en frisör på stan. Efter vi hade gjort det så slutade vi, och då gick jag på H&M och köpte en grå munkjacka. Den är jätteskön!!! Dessutom... EN VECKA KVAR TILL SOMMARLOV! Sen är det chilla heeeeela sommaren. Jag längtar till midsommar, då kommer kusinerna hit:)
Planerna för imorgon är att fara och fiska med pappa, fast det blir på eftermiddagen. Elsa ska kanske följa och Fanny visste inte. Hoppas jag får fisk för annars är det inte kul;)
Det är ju sista semifinalen i Talang 2009 ikväll. Jag ska se! Skriver mer sen xD<3


Kommentarer♥
Postat av: mammis

grattis till graderingen snyggt jobbat.

2009-06-07 @ 11:02:11
Postat av: Anonym

grattis till graderingen snyggt jobbat.

2009-06-07 @ 11:02:41

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0