Lite allmänt snack från lilla jag!x)

Hej! Jag kan börja med att säga att det knappast är fint väder... Typ 5 plus, mulet och regnigt. Gääääsp... Man blir så fruktansvärt trött av det här vädret. Elevens val idag då. Sen ikväll graderinngen. Suuuck. Jag är så trött, zzzzzzzz......
Jag får väl försöka hålla mig vaken idag. Om jag klarar att hålla mig vaken har jag gjort det bra!;) Nää, jag klarar mig nog super idag. Det är alltid svårast på morgonen eller vad tycker ni? Jag har aldrig något vettigt att skriva om så ni får lyssna på allmänt snack från lilla mig, hoppas ni tycker det är kul ändå x).
 Sommarlov om ca en vecka!!!!! Jippie! då ska jag bara chilla heeeeela sommaren. Glass och bad står väl högst på listan för min del. Jag bjuder på lite sommarbilder:
Åhhhhh nu blev jag sugen på jordgubbar!!!
 Så här får det gärna vara hela sommaren?;)
Slut på bilder nu....

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Svar:Det gjorde du inte alls :)

2009-06-04 @ 17:55:18
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0