Mer läsare?

Tänkte lägga in bilder på nåt, men jag har inte lärt mig datorn än...:( Så ut ett tag till snälla?=)
Fotboll på 1 timme, jag vet inte ens varför jag skriver jag har ändå inget att skriva om.... Hjälp! Jag vill ha mer läsare till bloggen!!! Har ett antal besökare  per dag, vilket är super men det skulle ju inte skada med fler, eller vad säger ni;)
En fråga: Hur har du hittat till min blogg?:) Det skulle vara kul och veta:) Du kanske känner till bloggen sen innan, eller skrev fel namn eller.... Fast de flesta känner nog till min blogg sen innan;)
Ska försöka komentera på andras bloggar lite mer, det kanske kikar in något nytt ansikte en dagxD

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0