Ojojoj!!!

OJOJOJ!!!! 12 komentarer på förra inlägget! Helt otroligt! Tack hörni!<3 Header 1 vann, den fick 10 röster tror jag;) Header 2 fick en röst (Det är bra Elsa!<3;)). Jag tänkte sätta in den nu, när jag har skrivit klart!:) Det gick ju ganska bra med Veckans blogg också!:) Det är nog 3 stycken som har anmält sig tror jag!:) nån till, snälla?<3 Än är det inte försent att anmäla sig!:) Ni har till imorrn på er, sen kör vi! Kul att så många har hittat till min blogg!:)
Jag har varit med Emme idag, vi har haft jättekul! Fast det har vi ju alltid då men... Vi gjorde en jättegod drink! Den hette typ Melba Cooler, supergod!:) Sen så har vi gjort lite andra saker oxå;) Inga bilder, tyvärr, men imorgon kanske;) Det har varit skit väder hela dagen, regn, regn, regn.... Gääääsp! Man blir trött av det:) Ska föressten till stugan ikväll, vi ska sjösätta båten:) Ska typ äta nu...
Tjingtjong långkalsongxD


Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Header 1 fick inte alls 10 röster!!! Den fick facktiskt (bara) 9 röster :D:D

2009-06-14 @ 19:10:59
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0