Slutspurten innan SOMMAREN!!!xD

Hej! Nu är jag tillbaka igen efter långpausen och jag har tänkt börja blogga mycket nu^^ Fast... typ några inlägg per dag kanske? Ni får klara er utan bilder ett tag, jag har fått en ny digitalkamera som jag inte riktigt fattar hur jag ska lägga in bilderna i dator så ett tag får ni stå ut;) Idag är det SISTA SKOLDAGEN MEDANLIGA LEKTIONER!!! Yes! Idag blir det till att städa skulle jag tro. Imorgon är det graderingen.... Jaja, jag har faktiskt tränat mycket på teorin!:) Nöööjd!^^
Föressten! var det någon som såg Paris Hiltons nya serie igår? Det gjorde jag, typ i 20 min....
Jag ska gå och titta var regnkläderna är snart<suuuuuck>

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0