Spööööregn!!!!!:S

Hej! Sitter inne och har assssssstråkigt!!!! Eller, jag kom nyss hemfrån stugan men...;) Här VRÄKER regnet ned!!!! Kul det kommer att vara att sova till dethär?:S Iallafall har jag bestämt med Elsa att jag ska vara med henne imorgon, fast det är typ fotboll imorgon oxå så vi får se om jag far, troligen så gör jag det;) Fast jag far inte om det regnar såhär mycket!!!!;P
Haha, sen har jag hittat på en dans alldeles själv!!!*STOOOOLT!*^^)  Fast den typ suger, menmenx) Dansen är till låten Circus, men ingen kommer att få se den, MOHAHAHAxD Ska föressten träna på den nu;)

Glöm inte anmälningen till veckans blogg<3=) Ni har till imorgon på er:*

Kommentarer♥
Postat av: Shopalicious

Sv: Tack! Var lite osöker men dem ska nog kunna bli väl använda i sommar ändå :)

2009-06-14 @ 21:24:02
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Erica / spacemouse

ja, visst va den...jag hoppas jag hittar en till så jag får en tillslut!!

2009-06-14 @ 21:26:34
URL: http://spacemouse.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack för din röst

2009-06-14 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0