This is just another day.

Hej! Åh äntilgen SOMMARLOV!!!! så sköööönt^^ Fast det blir Jag ska och fiska med pappa på morgonen, men det ska bli ganska kul, för det finns gratis saker därxD Hahaha! Idag har det varit jättevarmt, men imorse såg det typ ut som om det skulle börja regna närsomhelst, men precis efter skolavslutningen, var det som att molnen löstes upp, och sen var det strålande sol! Ahhh! Jag har då ätit jordgubbar med glass och våfflor till lunch idag, så i'm happy^^
Talang final ikväll! Vem ska se?:)
Vem hejar du på i talang?=) Jag hejar på den där trollkarlen, jag vet inte vad han heter, jag har typ missad mer än hälften av alla program men han ägr!!!=) 
Allt för idag det.

Kommentarer♥
Postat av: Jessica Lindh

sv: Exakt! Roligt att du tycker som jag :)

2009-06-12 @ 21:34:58
URL: http://bessanliindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0