090326

Var är alla läsare?:P

Ja, var ÄR alla läsare? Jag är ju jätteglad för de läsare jag har (Tack så himla mkt till er!!!<3) Men var är alla andra?:O Tipsa gärna andra om bloggen (Fast den kanske inte är så bra, men övning ger färdighet;)).
---
sydde om en tröja igår^^ Det var kul, fast jag var tvungen att sy för hand,vår symaskin laggar, men det gick ändå ganska bra. Jag lägger ut en bild så fort som möjligt!:) Jag har sytt om ett par jeans också, lägger ut en bild på dem också=)

Ska som sagt och kippa luggen imorrn och ska först till F kl 9.00 Elsa ska också dit=) Vi ska dit emd två andra också, men jag lägger ut bilder imorrn när jag kmr hem.
Jag hade ingen bra hårdag idag... Fast håret håller inte om man sätter en hjälm på huvudet kl 7.30 på morgonen,fast, det är ju faktiskt inte hela världen=) Men man kan ju inte komma till skolan och se ut som ett kråkbo i håret lr?:O Iaf inte jag:/ Jag orkade inte sminka mig idag heller, men det är ju typ -15 grader så när man cyklar så far ju sminket ut ändå(Det kmr tårar:/). Jag ska träna idag också, lr träna och träna, titta/göra 'övningar' som jag inte ens vet vad det är... Jag vill ju inte att foten ska bli värre...:/

Jag tänker här berätta om hur det kom sig att jag fick ont i foten eftersom alla på skolan typ frågar även om de inte läser

För typ ett år sen så fick jag problem med foten. Jag minns inte vf men iaf. Då gick vi till en kiropraktiker som fixade till det,utan att ge exata detaljer till vad som var fel. Nu för ca en mån sen så fick jag ont igen. Jag gick till samma kiro (förkortning) som fixade det förra gången och trodde att det var bra igen. Det var det några dar, men sen blev det ont igen:( Min idrottslärare tipsade mig om en kiro som var bra på fötter så då for vi dit för ca en vecka sen. Då trodde jag oxå att allt var bra men det var det typ inte för nu har jag ont igen:(( Så... fråga inte mer ni som känner mig... Det är jobbigt
Men nu ska jag fara till tkdn:/ Kmr med bilder imorrn=)
Kramar
/Saniiz


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0