Dagens outfit:/

Hejsanpåer!!!

Dagens outfit:

Hade tänkt lägga in "Dagens outfit" idag, men det var nåt fel så det gikck inte att överföra:((( Men då kom jag på att jag bara skriver vad det var för något så får ni fantisera liiiite själva;) Okej här kmr det:

Svart t-shirt - Only/Vera
Svarta mjukisbyxor - Team sportia
Gråa sockar - Lindex
Svart/vit scarf - Gina Tricot
Svarta streetskor - EuroSko

Jag vet, Svartsvartsvartsvart... Men det är faktiskt rätt så snyggt:) Men ska nog köpa in lite andra kläder till våren/sommaren:/... Jag ska då gå på stan på fredag(egentiliga ärendet är att klippa till min lugg, men när man väl är där så...;)) och då kanske jag hittar nåt=) Ni får bilder sen, om det fungerar vill säga;)
Skola nu:/
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0