=)

Hittade en grej på Elins blogg;

Någon du saknar:

Någon du älskar:

Någon som betyder mycket:

En dag du minns:

Någon du litar på:

Någon du inte kan leva utan:
HahahahxD
Någon sjukt söt:

Någon som ställer upp:

Någon som lyser upp din dag:


En låt som påminner dig om en kompis:
Say goodbye
En låt som väcker minnen:
Tears in heaven och Comon simple beautiful
En låt som gör dig glad:
Love story
Låten du nyss lyssnade på:
Too little too late
Låten du lyssnar på nu:
Sucker for a smile

Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Var det där verkligen finaste bilden du kunde hitta på mig?? <3<3 LOVE YOU! =)=) HEHE

2009-03-22 @ 19:46:00
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Elsa

Vem är det på bilden där det e en sjukt söt??

2009-03-23 @ 19:18:54
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0