Lite om idag | Dagens outfit??

Hej! Tänkte bara berätta lite om min dag på skolan. Den började ungefär som vanligt, Läs 20 min (Vår skola har så:/) och sen lektioner hela dan. Efter skolan var jag med Emme , vi lekte charader och spelade Sims. Först fikade vi nudlar, typ Emmes favoritfika?, och de hade jättegulliga skålar, kolla!
Visst är den sööööt!^^ Åsså fikade vi Emmes mammas morotskaka, JÄTTEGOTT!!!^^
 Det var typ min dag!
---
Jag har funderat på att börja med "Dagens outfit". Jag vet att det redan är många bloggare som har det på sina bloggar, men ändå:) Jag måste först höra vad ni tkr men om ni tkr det så, visst! Dock kmr inte jag lägga ut varje dag, men lite då och då. (Jag kmr alltså inte att orka lägga ut varje dag;)
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

vad menas med dagens autfit?? Det har jag inte fattat. :) Men det blir säkert jätte bra!

2009-03-23 @ 19:16:04
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0