Ont i foten:( (Igen!)

Hej, nu när jag skriver ska jag precis fara till tkdn, men jag bestämde att jag hann med ett litet kort inlägg innan:)
Tänker börja med Dagens outfit och hoppas att ni uppskattar det. Om inte så kmr jag naturligtvis att sluta med det om ni inte tkr att det är kul att läsa:/ Men som sagt så hoppas jag det:D
---
Jag har fortfarade ont i min fot:S Jag fattar det helt enkelt inte... Nyss var vi hos en kiropraktiker som sa att det var fixat och nu har jag ont igen! Man får bara hoppas att det bara är ömt efter att ha legat fel så länge...:/
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0