Snart skolan=/

När jag skriver är det... ca 5 min kvar tills jag ska fara till skolan=/. Tur att det är fredag och "chipsdag". Nån som ska se Let's Dance ikv då?:O JAG! Nu är det ju bara 3 par kvar; Laila & Tobias, Magnus & Annika och Morgan& Helena (Visst heter hon Helena?) Jag tkr att Magnus ska åka ut ikv men alla är ju så himla duktiga så det är svårt att veta...
Ska göra mig klar för skolan nu,
Kramar
/Saniiz

Kommentarer♥
Postat av: Elsa

Jag ska självklart se lets dance! Vad många inlägg du har gjort redan! =)=) Nice allt på bloggen!

2009-03-20 @ 18:24:14
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0