-.-.-.-.-.-.-.-.- hade ingen vettig rubrik

Hallå alla glada/sura/ledsna...! Är hos Elsa nu och det regnar ganska rejält ute. Hade inga regnbrallor så jag var tvungen att cykla hem från skolan i tights!!!Det blev aningen kallt. Jag far inte på fotbollen idag, jag har fortfarande ont i armen(Om jag inge ens kan trycka ned ett handtag utan att det gör lite obt, är det nog inte så smart att tränaxD)
Nuuuuuu....ska Elsa få skriva på sin blogg=)´

Kommentarer♥
Postat av: S@nn@

Hej! Är nu medlem på en 100% gratishemsida vid mamn Gratismode.se Registrera dig via min länk och få 50 pöäng! Det finns inga dolda kosnader utan är 100% gratis!:D

Länk: http://www.gratismode.se/?c=53838

2009-05-20 @ 18:42:32
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0