090505

Ja, så är skolan igång igen...
Idag är det tisdag och skolan börjar om... Vad jag tycker om det? Nja, sådär... Som alla andra skulle jag troxD Satt uppe länge igår och kollade lite på Tradera.com. Hittade några jättefina kläder, men mamma är inte så förtjust i att köpa saker på internet, så.... Ja, det kommer väl fler tillfällen;) Haha, jag är inne i en period som kallas klädperioden. Jag är helt GALEN i kläder nuför tidenx) Aja, kläder måste man ha:) Klockan är bara 7 så jag kan skriva myyyycket mera. Men det kommer jag inte att orka, så jag slänger in en bild istället:)

Cool va? Det är våran gitarr, men Sandra trodde att det var en 'Google-bild';) Men så är det inte...xD
Nu orkar jag inte skriva mer,
Kramar


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0