090518

Godmorgon! Solen skiner idag också och det är ca 15 grader i solen så det kommer nog bli ungefär som igår^^ Jag slutar tidigt idag(Jag har ingen HK) så det blir väl till att vara med någon tills fotbollen börjar;) Hur matchen igår gick? Åhhh, det gick INTE bra!!! Förlorade med 6-2.... Nu kan det väl bara bli bättre? Som tur var vad det bara en träningsmatch, det var första gången på gräs dessutom. Vi skyller på det eller hur;)? Hur som helst så förlorade vi.
Måndagen den 18:e är det ju idag, så det börjar närma sig skolavslutningen:) Tur att jag har hittat kläderna jag vill ha då. Endel har väl säkert inte ens tänkt på det, men jag vill vara i god tidxD Hehe...
Klockan står nu på 07.11 och jag tänkte göra lite andra saker till klockan slår halvxD

Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Jag köpte min typ för 2 månader sen, min skolavslutnings klänning! Jag var ute i GANSKA god tid tror jag hehe xD

2009-05-18 @ 17:32:37
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0