AJ!

Hej! Kom hem från fotbollsträningen för ca 30 minuter sedan. Just nu skiver jag bara med en hand, ni kanske undrar varför.....
Såhär enkelt var det; Jag ramlade! På fotbollen alltså. Olycka, otur, kalla det vad du vill. Men hur som helst gick det ju någurlunda bra. Jag kan dock inte vrida på underarmen(det är underarmen jag har ont i) och om jag greppar något för hårt gör det lite småont, men annars så är det ganska bra. Liiiite ytliga skrapsår har jag, men det hör väl sommaren till, eller hur?;) Kommer nog inte kunna vara med på idrotten imorgon, men man kan väl alltid hoppas:) Tur att det är vänster hand, alltså; tur i oturen. Bilderna från bakningen kommer imorgon.

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0