Bilder!=)

Lite bilder från igår:
Hästen vi lekte med;) Haha, jag fick den när jag var 5 år och den håller än;)
Vi tvättade den lite för efter alla år så har den blivit liiiite smutsigxD
Jag och hästenx)
Sandra och Emme<3
När vi satt upp studsmattan

Ehh, jag hoppar studsmatta och var inte beredd på kameran?=)
  Jag gillar sånna här bilder:)
Den här tycker jag är finast...
Det blev ändå ganska många bilder=)

Det som händer idag är; Stan först (Typ klockan 10), och sen på släktkalas. Efter det direkt till fotbollen.
vill ni ha bilder från stan sen?=) Okej då ska ni få det (Även om ni inte ville det får ni det ändåxD)
NU; FRUKOST!!!
//S

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0