Dålig uppdatering...

Hej! Sorry för dålig uppdatering idag, men det har varit ganska mycket...

Vi hade HK idag, pizzabaking;) Jag och F bakade tillsammans och vi gjorde två pizzor var:) Min formade jag som ett hjärta, och de belv jättegoda.
Har tränat fotboll idag och det blåste JÄTTEMYCKET!!! Målet höll typ på att blåsa iväg...xD Nää, nu ska jag ta mig en kopp varm chocklad och mysa lite framför tv:n xD
/S

Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Tack!

Jag gillar oxå den gröna färgen på bakgrunden.

Har inte frågat Cissi en men... HOPPAS att hon oxå gillar den :) <3

2009-05-11 @ 19:58:53
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0