Det kallas utklassning...

Hallå! Visst såg ni ESC igår??? Jag såg ungefär halva, och jag fick reda på idag att Norge vann!!! Jippie! Tänk också på att det är 17 maj idag=Norges nationaldag... Gissa vad de kommer att fira;) Han var jättebra på fiol också. Sen att det är en svensk som har gjort keografin är ju ett plus såklart;) Jag hade några favoriter, bland annat Fairytale. Men jag hade några andra också:
It's my time - Storbrittanien (Sir Andrew Lloyd Webber har skrivit den!!!!:D)
Düm tek tek - Turkiet
Is it true - Island (Vilken röst!)
Miss kiss kiss bang - Tyskland
Ja, alla de här var väl ganska högt upp? Eller inte tyskland? Jag vet ju inte jag såg inte hela;)
Hehe, danmark hade ett roligt namn på deras artist. Niels Brinck. Det uttalas "Br(r:et ska låta som om du har statt något i halsen ungefärxD)enk". Hahaha, det är jätteroligt att säga. Armenien hade också lite roliga namn. Inga och Anush... Kanske inget jag skulle vilja heta men;) De bor ju inte i sverige... Några länder som INTE var mina favoriter var Frankrike och Israel. Fast jag har ju konstig musiksmak?xD

Jag var på stan igår(Vi skulle äta lunch där hade pappa lovat:)) och jag köpte då ett par jättesöta skor på Wedins:) Jag tycker att de är coola. Funderar på att ha dem på skolavslutningen... Nu lyssnar vi på It's my time - Jade Ewen (Sorry norge.. Vi lyssnar på er låt en annan gång:))
Älskar låten och Jade är super på att sjunga!!!=)

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0