Efter träningen

Morsning korsning!=) Ska inte gå in så mycket på prao:n...
Istället till en lite tråkig nyhet. Jag kommer inte kunna blogga så mycket nu framöver. Mitt schema är helt späckat!!!
Men ska blogga så fort jag får tid över, vem vet? Jag kanske kan blogga lika mycket, men det känns inte så nu.
Pappa och mamma krattar lite löv och grejar på ute medans jag sitter här inne i pyjamasxD
Var ju på stan idag, jag köpte en exanensklänning(Jag tänkte inte visa den förän examen;) Ö-v-e-r-r-a-s-k-n-i-n-g stavas detxD) och jag tycker den är skitsöt! Jag hittade tyvärr inga stövlar, eller, vi hann inte kolla på det=( Men det kommer fler dagar och det är ju inte precis jättenödvändigt just nu;)
Trött och sliten efter idag, men det var det värt! Till middag blev det kebab med god sås och jag sölade gaaanska mycket;) Hehe:$
Synes!
/Sanna


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0