Hos Elsa

Hej! Har kommit hem från Elsa nu, men ville nästan inte fara därifrån!") Det har varit jättekul! Vi var ju med Cissi också och vi tog kort med en Nikon kamera, jättekul! Sen har vi hoppat lite studsmatta, men det blev nästan inget... Vi hann se "Another Cinderella Story" också. Den påminner väldigt mycket om "A cinderella Story" med Hillary Duff, men lite annars var den. Jag ÄLSKADE musiken i filmen, dansstegan var också coola! Filmen handlar om Mary Santiago (Selena Gomez) som i detta fall speglar Askungen, som husa hos Dominique Blatt (Jane Lynch), som har rollen som styvmamma. Britt (Emily Perkins) och Bree (Katharine Isabelle) har rollen som styvsystrarna.

Mary älskar att dansa och sjunga.Joey Parker (Drew Seeley), superpopulär dansare/sångare, ska ha en danstävling om vem/vilka som får vara med i hans nya musivideo. Natalia Faroush (Nicole LaPlaca), Joeys ex, får nys om nyheten och försöker naturligtvis vinna, för att kunna bli ihop med Joey igen. Av en händelse börjar Joey på Marys skola, och när skolan anordnar en maskerad bal, bestäms det att Mary inte får gå. Mary blir förkrossad, men hennes bästa vän Tami (Jessica Parker Kennedy) hjälper henne att komma på balen iallafall. Väl på balen börjar hon dansa med en okänd kille, som visar sig vara Joey Parker... Om ni vill veta mer så får ni se filmen för den är ABSOLUT sevärd!!
Tell me something i don't know Selena Gomez
En av mina favoriter i filmen, men jag har många;) Just that girl Drew Seeley: 
Också en av mina favoriter, men jag gillar mest dansenx)
Dethär blev ett långt inlägg;)
Hejdå, skriver mer imorgon!")
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0