Just i denna stund...

...sitter jag med pyjamas, oborstat hår och ett täcke virat runt mig;) Jag har väl inte riktigt vaknat än skulle jag gissa på. Om ni undrar varför det senase inlägget slutade ganska tvärt var det för att vi just skulle fara så jag hade inte tid för att hitta på en "bra" slut;) Jag läääängtar till ikväll med Emme och Sandra! Om det är bra väder(Just som det är nu) så vill jag spela; Kubb och krocketxD Hahaha, mina favvospel??? Sen är det ju fotboll på eftermiddagen så den ska jag på också:) Om solen letar sig fram och det blir lika varmt som igår, blir det till att solaaaaa=)
Ikväll är det också dax för Marlena Ernman att tävla i ESC Final. Jag börjar väl säkert att se hemma hos Emme, sen slutar jag kvällen hemma hos mig.
Äsch, jag ska nog ta på mig "riktiga" kläder om jag ska ut någon gång;)
S

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0