Misslyckad rulltårta...xD

Jag kom precis hem från Elsa. Det är typ 25 grader i skuggan så vi har suttit i bikini på hennes studsmatta. Vi försökte baka en rulltårta också(Jag lägger in bilder senare) och det gick..... inge braxD Haha den gick typ av på tre ställen när vi skulle rulla ihop den. Sen glömde vi den i ugnen några minuter för länge så den blev lite bränd på ytan, men i mitten var den som en sörja.... Men den gick och äta ändå och de delar som gick och äta var faktiskt goda! Vi höll på att skratta ihjäl oss flera gånger(Som vi brukar?=)) men jag minns inte vad de sakerna var om. Träning på ca 1 timme, ska stoppa i mig lite mat, sedan full fart till träningen;)


Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0