Myrorna och stan

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit idag, men jag har varit med Sandra och Emme typ hela dan, så jag har inte haft tid:/ Imorse for jag upp till Sandra och vi hoppade studsmatta(som vanligt;)) Vi hade en sprayflaska med vatten i som vi sprutade varann med. Det är rena sommarvädret ute(Dagens outfit sen? Om datorn fungerar). Klockan 10 ungefär for Emme hem, hon skulle på stan och köpa fiskar tror jag det var. Jag och Sandra hade sagt igår att vi ville på Myrorna(billigt, billigt) så då for vi dit efter lunchen. Det fanns mycket att titta på(många fula och roliga sakerx)) men tillslut så gick vi och provade lite kläder. Vi köpte varsin tröja, jag; Ett vitt, axelbandslöst linne(?) Sandra; En turkos "T-shirt" som man knöt bak i nacken och ett stort "hål" över ryggen. Den kanske inte låter fin men den var ascool!") När vi hade betalat for vi till stan, där vi kollade lite på kläder och dylikt, men hittade inget... Tillslut gav vi upp och åkte till Ica. En sak som hände på Ica; När vi stod vid kryddorna sa Sandra: Du kanske ska ha lite sånt här på kakorna?, och visade upp en Thaikrydda (Hade kakor i kundvagnen) Då sa jag: -Haha, eller sånt här?(visar upp en Red chilli krydda) Då kommer en man och tar en burk Dragonkrydda och tittar på innehållet. Då säger Sandra: -Eller Dragon(hon hade sett mannen ta burken med kryddan) Då säger mannen som står bakom oss: - Dragon, det är grejer det! Hahahaha, gissa vad vi skrattadexD

Det var lite om min dag såhär långt. Skriver mer sen.
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0