Natti natti allihop!

Jag ska gå och sova nu (Endel kanske tycker det är tidigt att lägga sig nu, men jag ska faktiskt upp klockan 05.50 imorrn så...), och jag kanske inte hinner skriva så mycket imorgon, men jag kan lova bilder från stanxD Det är väl iallafall bra?;)
Jag kommer ha fullt upp hela dagen imorgon, först upp tidigt och full fart till praon. Sen ta bussen direkt till stan, och när jag har gått på stan, hem och äta, sen är det träning. Pust, jobbig men rolig dag imorgon;)
Shit, vad det ringer hemma hos oss. Det har typ ringt 4 gånger på en minut....xD

Åsså en rolig historia...(Jag tycker den är BÄSSSSST!!!!xD Haha!)
Det var två gubbar som satt på en bänk. Plötsligt sa den ena:
- Jag dricker inte, jag röker inte, jag svär inte och jag ljuger absolut inte heller!
Då sa den andra:
- Inte jag heller.
Efter en stund sa den första:
- Fan! Jag glömde cigaretterna på Systembolaget!

HahahahaxD!!! Så BÄST! Fast det kanske bara är jag som tycker det, min humor kan suga...
Ja, natti natti då!:)

Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Jag gillar oxå den roliga historien :):)

Jag får börja 09.00 så jag fick sovmorgon :D

2009-05-14 @ 07:30:02
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0