Ny design på väg=D

Hallå mina små och stora vänner!=) Jag har en ny design på väg, när den kommer och hur den ser ut får bli en hemlis till dess jag har lagt ut den;) Jag tycker den är snygg, kan jag då sägaxD 3 minuter, sen ska jag gå och klä på mig ytterkläder och fara till huset som börjar på S... Haha, jag har sovit bättre idag?;) Idrott idag, jag vet inte riktigt vad vi ska göra(bara att det är innomhus) vi får väl se. Jag for ut och joggade lite med mamma igår. Det gick ju sådär, fick ont i knäna och ville inte fortsätta (Tjurskallig?) men vi tog oss hem och där väntade en got middag, kyckling och ris=). Ska se om vi far på stan på lördag (Med mamma då), sen kanske det blir stan nästa vecka också, med Emme och Sandra. Menmen, inget bestämt än;) Om vi inte går på stan på lördag blir det till att måla om huset... -.- Men då måste vi ha en "hiss"(Det är ingen hiss men jag kallar det för det;)
Kramar

Kommentarer♥

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0