Nya stövlar och en liten tävling...

Hallå! Hela dagen har jag haft ont i armen, men det är något man får ta;) Är inte så sugen på att träna idag, men jag tänkte göra det ändå. En bra sak idag var att när jag kom in genom ytterdörren idag stod ett par skitsnygga gummistövlar på golvet i hallet! Till mig:)

Visst är de ganska coola? De fanns i rött också, men jag tror att jag kommer att tröttna på det efter ett kort tag. Lägger ut Dagens Outfit när jag har skrivit klart inlägget:) Fast jag har ju inte skrivit klart än...

Jag hade en liten "Tävling" idag mellan J och mig. Vi skulle vara tysta så länge som möjligt. Jag VANN, vilket är mycket svårt att tro för de som känner mig...xD Haha, jag pratar nästan hela tiden(Förstår inte hur ni klarar av att lyssna-.-) Fast vi klarade oss genom hela svenska om typ halva matten. Priset var att slippa göra en enhandsarmhävning(Vilket jag aldrig skulle klara, det var därför jag kunde hålla tyst så länge...xD) och J var ganska duktig, men klarade inte riiiiiktigt det. Nog för att jag inte kan göra det så mycket bättre själv men...
Dagens outfit nuuuuu


Kommentarer♥
Postat av: Elsa!

Ni va ju VÄLDIGT duktiga! :)

Men du var bättre :):):) <3

2009-05-19 @ 19:21:32
URL: http://elsacissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Regler:
Inga kränkande kommentarer mot mig eller peroner i min omgivning!
Jag ser era IP-nr!
Alla extra fula/dumma kommentarer anmäls!
Alla söta kommentarer är ALLTID välkommna:]
Namn:
Är du här ofta?

E-post: (Bara jag ser!)

Har du nån blogg?:

Skriv här söt♥:

Trackback
RSS 2.0